čtvrtek 30. října 2014

PRÁZDNINOVÝ HAUL

NÁKUPY,NÁKUPY,NÁKUPY..

Vítám vás u dalšího oblíbeného typu článku a tím je HAUL!Všimla jsem si,že HAULy jsou u vás celkem oblíbené,tak jsem se rozhodla přidat a nafotit můj HAUL,co jsem si koupila o prázdninách.Vím,že prázdniny ještě nekončí,ale nakupovací dny skončily a pochybuju,že ještě někam zajedeme.Jinak co jsem si teda koupila a kde jsme nakupovali?Tak první věc,co jsem si koupila je z Brna,kde jsem byla minulý čtvrtek se školou.Je to teplá huňatá mikina,ale to nejlepší na ní je kapuce s obličejem a ouškama!Totálně jsem se do ní zamilovala a musela jsem jí prostě mít.Potom jsou tu nákupy za prázdniny.Včera jsem byla s mamkou nakupovat v Hradci ve Futurum.Musím říct,že jsem tam byla poprvý a moc se mi tam nelíbilo.Ani nevím proč,už první dojem byl zvláštní,ale i tak jsem si to moc užila.Koupila jsem si tam jenom jednu věc a to další mikinu s ouškama.Mikina je hnědá a na ní je potisk obličeje roztomilého medvídka a jak jsem říkala,má zase ouška.No a dneska jsem byla v Pardubicích v AfiPalace.To už jsem nakupovala sama,protože mamka mezitím byla u doktora.Nic není lepší než nakupovat sama!Člověk nemusí na nikoho čekat a to já teda vážně nesnáším.Koupila jsem si tam celkem tři věci.První věc je poslední BabyLips do mé sbírky.Konečně jsem ho našla,protože v naší drogérii ho prostě a jednoduše nikdy neměly.Druhou věc,co jsem si koupila je šest balení po šesti vonných svíčkách.Jestli ještě nevíte,tak já jsem veliký fanda svíček a obzvlášť těch,co mi voní po pokoji.No a poslední věc je ta nejlepší a to je parka!Vždycky jsem chtěla parku a dneska jsem si jí konečně koupila a jsem z toho nesmírně happy!Takže tohle by bylo asi všechno k tomu,co jsem si koupila.Užijte si nafocené obrázky a doufám,že se brzo uvidíme. 
_____________________________________________________________________________________
Mikina-629Kč-New Yorker


BabyLips-79Kč-DM



Vonné svíčky ( 1 balení)-20Kč-Tesco

Mikina-659Kč-Terranova


Parka-1929Kč-Tally Weijl 



 Bubbletea-100Kč ( dala jsem sem jednu fotku ačkoliv jsem měla 4,ale měla jsem všechny stejný,PS:Nejlepší nápoj!!)


_____________________________________________________________________________________
Girl-Gangg

5 komentářů:

  1. Asi som sa zamilovala do tej mikinky z New Yorkeru :) ♥ :3

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu mikču z New Yorkeru jsem zrovna dneska koukala a je vážně hrozně roztomilá. :) A jinak se mi moc líbí ta parka z Tally Weilu :)
    Jeanne's World

    OdpovědětVymazat
  3. jeee obe ty usaty mikiny jsou skvely! neco takovyho si taky musim poridit. roztomily :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si před pár týdny taky koupila baby lips. Jéé a bubble tea jsem měla včera. :3
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat