pondělí 6. října 2014

Eliška's Day!

ELIŠKA'S DAY !!

SVÁTEEEEEEEEK!!
Dneska jak snad všichni víte ( teda aspoň ten,kdo kouká do kalendáře),že má svátek Eliška a taky určitě víte,že moje jméno je Eliška,takže nečekaně mám svátek!
Rozhodla jsem se udělat článek a rovnou k tomu,co jsem k svátku dostala.
Doufám,že se Vám tento článek bude líbit,určitě zanechte komentář a užívejte si neděli!:)
 _____________________________________________________________________________________

Význam jména Elišky?
 Eliška pochází z hebrejského elišebah, což znamená „Bůh je má přísaha“. Její alternativou je jméno Alžběta.Je spojeno s náboženským výkladem, ženám jménem Eliška tak dává do vínku nadčasové hodnoty a řád. Přesto však jméno svým zněním dává svým nositelkám prostor i pro hravost a fantazii.

Jak je jméno slavné v České republice?

-1999-30652 Elišek
-2002-31877 Elišek
-2006-40292 Elišek
-2009-46079 Elišek

Jak můžete vidět,tak v České republice přibývá čím dál víc Elišek a já doufám,že jich bude víc a víc.  

Jak se řekne "Eliška" v cizích jazycích? 
Francouzsky: Élise, Elizabeth
Německy,švédsky: Elise
Slovesky: Eliška
Rusky:  Элиза, Елизавета
Italsky: Elisa
Anglicky: Elizabeth,Alice

A teď jedna otázka pro mě.

Líbí se ti jméno Eliška? Chtěla by jsi ho změnit? 
Ano ano ano !Miluju to jméno!Musím ale říct,že když jsem byla menší chtěla jsem se vždycky jmenovat Dáda po Dádě Patrasové,protože jsem si zbožňovala a nevynechala ani jednu Kouzelnou školku s ní.Ale teď?Teď bych se nechtěla jinak jmenovat než Eliška.Možná jedno americké jméno jako je Stella,tak to možná,ale jinak vůbec.Na svoje jméno jsem hrdá a tím,že nás není moc,to je ještě lepší.Aspoň je člověk víc originálnější.
______________________________________________________________________

WHAT I GOT FOR MY NAME'S DAY? ( CO JSEM DOSTALA K SVÁTKU?) 

                     








květina 

kuchařka

kuchařka
taška,kde byli dárky kromě kuchařek


voňavka

hřeben

olejová lázeň






bonbony







________________________________________________________________________________
Girl-Gangg


































































































































Žádné komentáře:

Okomentovat