sobota 1. listopadu 2014

CO BY BYLO,KDYBY-TAG

DALŠÍ TAG JE TU!

Další sobota je tu a s ní i další TAG!Dneska to bude TAG Co by bylo,kdyby.Otázky mě popravdě dost upoutaly a tak doufám,že upoutají i vás.Nemám ani snad co říct,jenom ať si užijete tento TAG a přeju hezkou sobotu.
____________________________________________________________________________
Co by bylo, kdybys byl/a na jeden den v kůži opačného pohlaví?
Páni,tak kdybych byla chlap,určitě bych se hned podívala dolů,co to tam pořádně mám.Zní to dost vtipně,ale tohle bych asi fakt udělala.Možná bych zašla s někým na pivko a hlavně bych se snažila pochopit tu chlapskou logiku.

Co by bylo, kdybys měla jen jedno přání?

Tohle je strašně moc těžká otázka.Přání mám vážně hodně,asi jako každý,ale ikdybych si měla přeci jenom vybrat jenom jedno přání,tak by to asi bylo uvidět Justina Biebera nebo aby se každý usmíval a smál se.


Co by bylo, kdybys viděla sebe samu ve 40-ti letech?

To je až za 25 let,což je vážně dlouhá doba.Až mě bude 40 let,ráda bych se viděla šťastná,pořád tak usměvavá,měla bych rodinu,manžela a větší domeček se zahradou a bazénem a pracovala bych jako právník nebo designér.



Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat, ve které době žít?

Popravdě o tomhle jsem nikdy ještě moc nepřemýšlela.Já jsem spokojená v jaké době teď žiju.Přesto bych si možná vybrala dobu,kdy ještě nebyly počítače,mobily a kdy děti chodily pořád ven.Vemte si,že dneska jsou skoro všichni na PC a nikomu se nechce ven.

Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?

Kdybych si mohla vybrat,jak bych vypadala,rozhodně bych si vybrala zpěvačku Miley Cyrus.Podle mě je nejkrásnější žena na světě a vypadat jako ona by bylo vážně luxusní.

Co by bylo, kdyby sis mohla na týden vyměnit život s celebritou?

Jéj to by byl skvělý týden!Určitě bych si zašla každý den nakupovat,šla bych na nějaký párty a hlavně bych se někde setkala s fanouškama.A kdyby  tu byla otázka i se kterou celebritou bych si to vyměnila,tak s Justinem kdyby to teda šlo,ale aby tu byl ještě někdo jiný,tak se Selenou Gomez,protože její písničky taky miluju.


Co by bylo, kdybys mohla být zvířetem?

Vždycky jsem chtěla být opičkou.Nevím proč,ale strašně se mi líbí.Je celkem těžký zapřemýšlet o tomhle,když je to vlastně nemožný.Opice je předchůdce člověka,takže by to nebylo zas tak těžký být opicí.


Co by bylo, kdybys uměla číst myšlenky?

Tohle jsem vždycky chtěla mít jako za zvláštní schopnost.Strašně by mě zajímalo,co si o mě ostatní myslí,protože si často říkám,že daná osoba není ke mě upřímná.

Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat jakékoli povolání?

Vybrala bych si fotografování slavných celebrit.Tak bych měla přístup k hodně hvězdám a i já sama bych byla slavná.

Co by bylo, kdybys měla rok prázdnin?

To by bylo naprosto luxusní!Rok se neučit to je snad můj sen.Ale když si to tak vezmu,tak už po měsíci prázdnin se celkem nudím.Což je trochu smutný,ale je to pravda.Ovšem myslím,že bych určitě něco s rodinou i s kámoškama vymyslela a pořádně si ten rok užily.



Co by bylo, kdyby sis na dovču mohla vzít jen tři věci?

Stoprocentně bych si vzala mobil,peníze a hřeben na česání.


Co by bylo, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti?

Zbavila bych se určitě asi mojí nejhorší vlastnosti.Pořád všechno nechávám na poslední chvíli a potom se mě to akorát vymstí.

Co by bylo, kdyby sis mohla koupit jakoukoli věc na světě?

Toho je zase víc.Koupila bych si buď Meet and Greet Justin Bieber nebo Iphone5S nebo celou Vaňkovku a letenku,se kterou bych obletěla celý svět.



____________________________________________________________________________
Girl-Gangg

5 komentářů:

  1. Opravdu pěkný článek,hned na první pohled mě zaujal :)
    V pár věcech s tebou souhlasím :))
    Taky se mi líbí,že jsi k článku přidala fotky je to takové oživení
    Odkaz na můj blog :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :))
      Taky si myslím,že fotky tomu dodají ještě větší kouzlo :)

      Vymazat
  2. Veľmi zaujímavý tag! :) Rok prázdnin, to by bola paráda. :3 ale určite by som sa začala nudiť. Ale na druhú stranu, ak by som sa každý deň stretávala s kamošmi, stretávala nových ľudí a zažívala každý deň nejaké skvelé dobrodružstvo, nebolo by to až také zlé. :3
    Pekný večer praje Sophie.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé :)
    Osobně Justina nenávidím, ale kdybych si měla přát jedno jediné přání, přála bych si, aby se mi vyplnily všechny přání, co si kdy budu přát :D

    OdpovědětVymazat