sobota 4. října 2014

TAG-FASHION

FASHION TAG IS READY!

Další článek pro dnešní sobotu je tady!
Dnešní TAG bude zaměřen jenom na modu,kterou naprosto miluju.Doufám,že vy taky a TAG si společně užijeme.Kdyby se vám TAG líbil,klidně ho můžete sepsat i na svůj blog,hodit odkaz a já si ho ráda přečtu.Jinak dneska je aspoň u nás skvělý počasí,takže jestli i u vás,vyražte si po přečtení TAGu někam ven jako já.Konec kecání a jdeme rovnou na to!
____________________________________________________________________

1. Jak bys popsala svůj styl?
Tak můj styl je takový mix všeho.Od každého stylu mám něco.Ale kdybych měla napsat jeden styl,který mému šatníku králuje,zvolila bych asi elegantní ale i ten městský.Pomalu jsem si oblíbila sukně a už jich mám pěknou sbírku.Ale samozřejmě,že taky vyjdu v normálu,což je rifle,triko,mikina a tenisky.

2. Co tvoří základ tvého šatníku?
Určitě obyčejné bílé a černé tílko pro každou příležitou.Dál samozřejmě rifle,legíny a nějaké kraťasy na léto a z těch elegantnějších věcí vyberu obyčejnou černou sukni do A a šaty na léto.Jinak kdybych měla i něco z bot,tak tenisky a balerínky.

3. Co je nejdražší věc ve tvém šatníku?
No popravdě si moc drahé věci nekupuju.Přece jenom je mi teprve 14 a pracovat se může od 15.Kdybych měla ale něco vybrat,tak to budou boty Converse za 1500,- a z oblečení softshellovou bundu Czech Team za 1100,-. 

4. Jakou věc by jsi si chtěla pořídit?
Páni tak toho by bylo strašně moc.Pokaždé když se podívám do časopisů nebo na inernet,vidím nespočetně mnoha kousků,které bych chtěla a padly mi do oka.Vezmu to aspoň z každé kategorie oblečení a bot.Z triček bych chtěla tričko s nějakým 3D potiskem,ikdyž nevím jestli se to vůbec vyrábí nebo tričko,kde je napsané Music is my life.Ze svetrů asi nějaký obyčejný bílý svetr,protože ho bohužel nemám.Z mikin asi nic,moc je nenosím.Z bundiček bych strašně chtěla tu jeansovou,kde na rukávech je krajka.Z kalhot nebo riflý určitě nějaké barevné kalhoty třeba v modré nebo fialové barvě a ještě trochu roztrhané rifle.No a poslední kategorie jsou boty a toho mám strašně moc,co bych chtěla.Chtěla bych další Conversky,Supry,Nike Air Max boty a ještě další takové značky,ale toto jsou boty,které chci nejvíc.



5. Kolik utrácíš za oblečení?
Tak jelikož tam kde bydlím nejsou opravdu skoro žádné obchody,tak ani moc ne.Jezdím ale s kamarádkou do Brna do Vaňkovky nebo do Olympie a do Pardubic do Afiny Palace.Jezdíme tam skoro každý měsíc a to utratím kolem 1000,-.

6. Jaké jsou tvé oblíbené obchody?
V tom mám naprosté jasno.Jsou to Tally Weijl,New Yorker,Bershka nebo Jennifer.Nejvíc si ovšem nakoupím snad skoro vždy v Tally Weijlu.

7. Jaká je tvoje oblíbená vůně?
Nejlepší vůně,kterou jsem doposud zkusila je od Justina Biebera "Someday".Tahle vůně voní trochu sladce,ovocně a můžu říct,že je naprosto úžasná.Mám jí od Vánoc a naprosto jsem si jí oblíbila.Ještě mám ráda jednu vůni jménem " B.U. Heartbeat".Je v takovém plechovém obalu něco možná jako plechovka a je taky naprosto skvělá.Už mám dokonce 3. balení.


8. Jaký styling vlasů máš nejradši?
Nejčastěji nosím normálně jednoduše rozpuštěné vlasy nebo obyčejný cop na stranu.Ale kdybych měla napsat co mám nejradši,tak určitě vlnité vlasy pomocí kulmy.

9. Co si oblečeš,když potřebuješ jít rychle ven?
Vždycky si na sebe oblíknu normální rifle nebo legíny,tričko,tenisky a mikinu či bundu.

10.Jmenuj modní trend,který by jsi chtěla,aby zůstal napořád?
Miluju kombinaci černo bílou takže tu,ikdyž si myslím,že ta bude věčná.Jinak asi žádný trend,protože bych nechtěla něco nosit třeba 10let.Přišlo by mě to už hodně nudné a umíte si představit že nosíte pořád třeba putníky nebo proužky?
____________________________________________________________________
Girl-Gangg

Žádné komentáře:

Okomentovat