pondělí 13. října 2014

UNBOXING

UNBOXING-LEGÍNY WORK OUT

První unboxing na mém blogu je tu!
Nedávno jsem si konečně objednala legíny,které jsem už strašně moc a moc dlouho chtěla.Nejsou to obyčejné černé legíny,ale mají na levé noze nápis "WORK OUT".Tyhle legíny nebudu nosit do školy,spíš je budu používat na cvičení,balet nebo badminton.Jinak něco ke stránce.Objednala jsem si je na stránce: modnihity.eu ( odkaz: http://modnihity.eu/fitness-moda-damske-obleceni/leginy-damske-dlouhe-tenci-workout ).Musím říct,že jsem byla překvapená,když mi přišly už za dva dny.Většinou čekám tak týden až dva,ale toto bylo opravdu rychlé.Objednávka proběhla bez jakýkoliv problému a vše bylo doručeno v naprostém pořádku.Balíček mi přišel v úžasném obalu,což jsem taky vůbec nečekala.Legíny mi padnou na 1 a už jsem v nim byla baletit a jsou super a hned jsem si je oblíbila.Stránku i legíny rozhodně doporučuji.Teď už ale k fotkám,jak vypadali a v čem mi vlastně přišly!Užívejte si pondělí a jestli máte už nějakou zkušenost s těmito legíny,napiště mi to do komentářů.
PS: Tohle není žádná spolupráce,jenom objednávka.
_____________________________________________________________________________________
Legíny Work Out-299Kč-velikost univezální-modnihity.eu







_____________________________________________________________________________
Girl-Gangg

12 komentářů:

  1. Vyzerajú super ! Budú určite skvelé na cvičenie a športy :)
    http://worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si je asi nekoupila, nemám ráda velké nápisy, ale tak každý má jiný vkus :) Vypadají ovšem, že ti sedí, takže na cvičení budou perfekt.
    Jinak nechceš zkusit dělat unboxingy napínavější? Já třeba ráda do konce nevím, co to bude ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo nemá work out, nemůže do fitness centra :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, takže s poštou nebyl žádný problém s posláním ano? Chci si je taky objednat, ale převodem přes účet a nevím zda jsou solidní a neokradou mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, taky jsem na ně koukala a dám si je na 90% na vánoční wishlist! + možná sportovní podprsenku.

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju!:) sportovní podprsenku si chci taky pořídit

      Vymazat
  6. Aj ja som nad nimi uvažovala, ale nejako sa mi do fitka nechce chodiť, tak som si ich nakoniec nekúpila :(

    http://blondie-lady.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to znám,ale ani já nechodím do fitka a cvičím si doma:)

      Vymazat