středa 8. října 2014

HAUL!! 1.část (Baby Lips,UMA)

DM,DROGERIE TETA..

Konečně vám přináším článek a to další HAUL kosmetiky!
Proč 1. část? Za minulý týden jsem toho nakoupila celkem dost a tak jsem se rozhodla,že článek rozdělím na dva a to,že 1.část bude kosmetika a 2.část bude oblečení.
Jak asi všichni víte,tak už konečně se do českých drogérií dostavily naše oblíbené balzámy Baby Lips! Já jsem si svůj první Baby Lips koupila v Anglii a to cca za 100kč.Hned jsem si ho naprosto oblíbila a chtěla jsem další a další.Nedávno jsem byla ve Švýcarsku a tam je měly  taky,ale ty ceny byly bohužel ještě vyšší a tak jsem začala doufat,že je budou mít tady.A přaní se splnilo!Hned jak je dostaly u nás,jsem běžela do drogérie a nakoupila jsi jich celkem dost.A to ještě plánuju si nakoupit víc.Úplně jsem se do nich zamilovala a používám je každý den a musím je mít snad v každým batůžku,který mám.Co jsem si koupila ještě dalšího,je úžasná paletka od značky UMA v nude odstínech.Čím dál víc sem si oblíbila stíny a tuhle paletku jsem prostě musela mít!Má krásný odstíny a pigmentace je skvělá.Ale to brzy uvidíte na fotkách.
A co vy?Taky jste propadly šílenství "Baby Lips"?
Užijte si středu a zatím!
_____________________________________________________________________________________
Baby Lips-55kč-Maybelline New York










Nude paletka-99kč-UMA


____________________________________________________________________________
Girl-Gangg

8 komentářů:

  1. Ta paletka je krásná. Babylips mě docela zklamaly, mám jen pocit, že pro nás je zas vyrábějí v horší kvalitě? Jinak nechápu, proč po nich všichni tak šílej. Dva jsem si tedy koupila, jeden ochranný a jeden hydratující a budu je testovat. Aby se neřeklo :) Teď si ještě objednávám EOS, doufám, že tam aspoň pochopím, proč je každý chce.

    Zvu tě na můj blog: blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Osobně si myslím,že jejich kvalita je stejná..jak jsem psala mám jeden z Anglie a jsou uplně stejný:)
      EOS si chci taky objednat!:)

      Vymazat
  2. Já mám Baby Lips ráda, ale mám radši Love Lips od Dermacolu ...hodně lidí říká, že to jsou faky na Baby Lips, ale mně přijde, že mnohem více hydratují. No nevím ... stejně v každém batohu a kabelce mám obojí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Love Lips ještě neměla :O :D ale díky za doporučení:)

      Vymazat
  3. s babylips zadnou zkusenost zatim nemam, ale co ocenuju je provedeni, obal, barvicky, nadhera proste :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby te to zaujalo, budu rada, kdyz se zapojis :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo,už jenom ten obal je úžasnej:) rozhodně doporučuju aspoň jeden si koupit!:)
      a děkuju za sdílení projektu:)

      Vymazat