středa 15. října 2014

HAUL!!! 2. část

TALLY WEIJL,NEW YORKER,DEICHMANN,Takko

Ahoj!
Jak jsem slibovala,tak je tu druhá část mého HAULu!Tato část je věnovaná oblečení,které jsem si koupila v Olympii Brno.Jenom ještě k oblečení tam přibydou akorát svíčky.Jela jsem tam s kámoškou poprvé a musím říct,že to teda bylo něco.Jeli jsme normálně vlakem a když jsme tam dojeli,šli jsme podle rad,co mě dala mamka.Když jsme došli k ceduli,kde bylo napsané Olympia Bus,rozhlíželi jsme se a vůbec jsme to nemohli najít.Nakonec kamarádka řekla,že musíme jít uplně jinam a naštěstí jsme to našli.Po pár minutách jsme dojeli do Olympie a páni,já tam ještě nikdy nebyla a musím říct,že je to vážně velký.Skoro se tam člověk ani nemůže vyznat,kolik tam je obchodů a různých zatáček.Ale našli jsme všechno co jsme chtěli.Jako závislák na Bubblelogy jsem si samozřejmě musela koupit i Bubble tea z nové edice.Byl úžasný jako vždy!Strávili jsme tam až 6 hodin a přijeli domů kolem 19:00.Tak tohle byl náš "příběh" z Brna a teď si užijte oblečení,co jsem si tam koupila.Mějte se a při dalším článku čus!

____________________________________________________________________________
Mikina-549Kč-New Yorker


Boty-999Kč-Deichmann


Šála-269Kč-Tally Weijl


Svetr-cca 300kč-Takko


Mikina-359Kč-Takko 


Svíčky-???-Drogerie Teta


Svíčky-39Kč-DM
 
____________________________________________________________________________
Girl-Gangg

2 komentáře: