pondělí 27. října 2014

BOJ S AKNÉ

PROBLÉM SKORO VŠECH TEENAGERŮ - AKNÉ

Ahoj!Vítám vás u dalšího článku.Dneska to nebude nic modního,jak jste celkem zvyklý,ale bude to článek spíš kosmetický a to o akné.Snad každý si zažívá nebo zažil to nejhorší období v pubertě,když máte po celém obličeji pupínky,které nechtějí a nechtějí pryč.I já toto bohužel zažívám a pořád zkouším nějaké finty,jak by to mohlo jít pryč.Proto jsem se rozhodla napsat tento článek.Možná někdo nabere inspiraci pro nákup produktů,které používám nebo si z toho aspoň něco vezme.Já jenom doufám,že se vám to bude líbit a pokud máte VY nějaké produkty,které vám pomáhají,tak mi je prosím napiště do komentářů a ráda je vyzkouším.

PS: Omlouvám se,že sem tu týden nebyla.Měla jsem toho hodně do školy,chodila jsem ven a čas prostě nebyl.Teď se vám to budu snažit vynahradit.
_____________________________________________________________________________________ 0. Proč 0? Nechtěla jsem to dávat jako první krok,tak jsem to dala jako takový bonusový krok.Ještě předtím než si začnu dělat něco s pletí,si vezmu notebook a vyhledám na Spotify nějakou hudbu.Nesnáším ticho a jak jinak zaplnit ticho než hudbou.Třeba dneska mi hrálo album Bangerz od Miley Cyrus.

1. Jinak první věc co vždycky udělám je,že si vezmu micerální vodu a odlíčím si s ní celý obličej i oči.Ta vás zbaví všechn nečistot i mastnoty.Tohle je zrovna micerální voda od Loreal a jsem s ní naprosto spokojená.Všeobecně micerální vody můžu jedině doporučit.

2. Potom si vezmu svoji oblíbenou masku od Nivea a štěteček na natření masky.Tato maska je úžasná,zatím nejlepší co jsem kdy vyzkoušela.Když máte třeba i horší akné,tak si ji na pleť určitě dejte,protože vám pleť zjemní a už nebude tak červená ( jako třeba u mě).Nanesu si ji na celý obličej a vyvaruju se oblasti očí a rtů.Masku nechám působit 10-15 minut a potom jí smyju buď žínkou nebo speciálními kolečky na to( nevim jak se to jmenuje,viz obrázek)


3.Další krok po smytí masky je zase vyčištění pleti stejnou micerální vodou jako v kroku 1.Dále si vezmu nicream,který pomáhá zklidnit pokožku.Rozetřu si ho zase po celé pleti.Tento krém je od značky SynCare,která je v sehnání u kosmetiček,bohužel ne v drogérii.Mám od té značky i krém na oči a na akné.


4. Jak jsem říkala,od SynCare mám i krém na akné,který teď využiju.Dám si ho trochu na prst a ten dám jenom na místo,kde je akné.U mě je to čelo,nos a brada,takže na tváře si to nedávám.Zbytečně by vám to tu pokožku,kde není akné podráždilo.


5.Poslední krok! Uklidím si všechny přípravky a vypnu muziku.Vždycky se podívám do zrcadla a hned z toho mám lepší pocit,že jsem pro boj s akné zase něco udělala.
____________________________________________________________________________________
Girl-Gangg

12 komentářů:

  1. Ahoj :)
    Pěkný článek akné jsem trpěla ani ne rok,ale i tak mi boj s akné dal zabrat.Musím uznat,že mé akné nebylo tak hrozné,ale i tak jsem si ve společnosti připadala jiná.
    S akné mi hodně pomohla kosmetika od avonu (BBcreamy,pudry) a taky od alverde (přírodní kosmetika),taky ti doporučuji koupit si dětské mýdlo (takové to pevné), ráno a večer si s ním umýt pleť,nevysušuje a krásně voní.
    Určitě si zajdi na kožní dají ti dobrý přípravek,je to taková vodička s antibiotiky,která mi pomohla snad nejvíc.
    Můj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochválení i za rady:) BBcreamy používám a jsou super i na akné:) na kožní si zajít je dobrý nápad!:)

      Vymazat
  2. Já tedy na akné netrpím, ale ségra má taky problém a používá kompletní péči od SynCare a od té doby nic! :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SynCare je hold super značka:)) a jinak...závidím ti!:(:D

      Vymazat
  3. Mě pomáhá konopná kosmetika od Cannaderm, nedám na ni dopustit. Doporučuju vyzkoušet :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů,děkuju..konopnou kosmetiku jsem vyzkoušela zatím vodičku a to jenom malý balení a celkem mě pomohla:)

      Vymazat
  4. Měla jsem hrozně velké problémy s akné a pomohla mi pořádně pak až hormonální antikoncepce. Mám tu samou micelárku, hrozně jsem si jí oblíbila! ;) Pravidelné čištění a používání správných krémů dělá svoje ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha:D ta micerální voda je úžasná:3 přesně tak:)) ráno i večer:)

      Vymazat
    2. Jsem se před chvíli dozvěděla od Ježíška, že k Vánocům dostanu novou micelárku, asi od Garnier ;)

      Vymazat
    3. Tu mám taky a je taky super:3

      Vymazat
  5. Ja teda akné moc nemám,teda mám,ale nie je to také strašné.Mne pomáha Aknecolor,je to fakt skvelá vecička a mne dosť pomohla.Mala som tú istú micelárku,ale čakala som od nej viac,ale krásne odličovala oči.Ale každému vyhovuje niečo iné :)

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat