sobota 13. září 2014

TAG-WOULD YOU RATHER?

TAG-Co byste radši?

Ahoj! Dnes je jak určitě všichni víte sobota a já přicházím s dalším TAGem.Jmenuje se Would you rather a myslím si,že ho většina zná,takže to není žádný překvapení.Místo zbytečného kecání jdeme rovnou na TAG.Doufám,že se Vám bude líbit a třeba najdete v odpovědích něco stejného jako já.A kdyby ano,určitě mi to napiště do komentářů.Ještě chci napsat,že můžete očekávat další OOTD do školy ( jak jinak) a nebo článek Moje oblíbené věci ze šatníku.Tak tohle je opravdu všechno,co jsem chtěla říct a jdeme na to!
_____________________________________________________________________________________
1.Chtěla bys raději ztratit všechny své řasenky, linky, rtěnky, lesky nebo všechny paletky a oční stíny?
Tak to je celkem složitá otázka,protože já používám jak řasenku a vše na rty,tak i stíny.Ale je pravda,že bez řasenky a balzám se neobejdu,takže bych radši ztratila paletky a oční stíny.

2.Chtěla bys raději mít korálové tváře, nebo růžové?
Určitě korálové.Ta barva se mi líbí víc a víc mi přistane. 

3.Kdybys měla 1000 dolarů (asi 20 000,- Kč) k útratě, utratila bys je radši za oblečení, nebo makeup?
Další těžká otázka.Já opravdu zbožňuju nakupování oblečení i kosmetiky.20 000,- je celkem dost na to abych to utratila jenom za kosmetiku a myslím,že nějaké dražší oblečení neuškodí.Takže volím to oblečení.

4.Chtěla by jsi raději použít rtěnku jako oční linky, nebo oční linky jako rtěnku?
Ehm,WTF?!Co to je za otázku? Tohle mě celkem rozesmálo.Normáně bych si fakt nevybrala ani jedno,ale kdybych musela tak asi rtěnku jako oční linky.

5.Chtěla bys raději nakupovat v MAC, nebo v Sephoře?
Tak určitě v Sephoře,protože to je jedna z mých oblíbených drogérií.

6.Chtěla bys radši používat jeden oční stín, nebo jednu barvu na rty po celý zbytek života?
Protože mám strašně moc ráda rtěnky,tak určitě jeden oční stín.Stejně v reálu vlastně používám jenom jeden stín,takže by to bylo jedno.
 
7.Chtěla bys raději nosit zimní oblečení v létě, nebo letní oblečení v zimě?

Další dost stupidní otázka.Ale asi zimní oblečení v létě,protože nechci zmrzat.

8.Chtěla bys raději nosit celý rok tmavé, nebo světlé nehty?

Na 100% tmavé nehty.Vážně miluju černý lak a uvidíte mě sním snad kdykoliv.

9.Vzdala by ses raději svého oblíbeného produktu na rty, nebo na oči?
Jak už sem psala,rty jsou pro mě vážně důležitý.Takže bych se radši vzdala produktu na oči.

10.Nosila bys raději vlasy sepnuté v culíku, nebo v drdolu?
Drdol! Culík by naprosto nesluší a strašně ráda bych si dělala drdol,ale prostě ho neumím a nikdy se mě zatím nepovedl na to,abych si ho někam mohla vzít.

11.Chtěla bys raději nikdy si nemoct nalakovat nehty, nebo nemoct používat lesk na rty?
Lesk nemám ráda,ani ho nepoužívám a nehty si lakuju často.Odpověď: nepoužívat lesk!

12.Chtěla by sis raději oholit obočí a nemít žádné, nebo ho každý den domalovávat?
Jéjku.Tak domalovávat,ale neuměla bych to.
 
13.Chtěla bys raději žít bez makeupu, nebo laků na nehty?

Žít bez laků na nehty.Makeup je pro mě nejduležitější součást líčení.Bez něho neodejdu z domu.

_____________________________________________________________________
Girl-Gangg

4 komentáře:

  1. Celkem běžné "holčičí" otázky, ale předpokládám, že o to tady asi jde. Já sice nejsem holka a nemohu ti nic na tebou zmiňované věci říci, ale mohu jen to, že člověk může změnit názor kdykoliv, zvláště pak holky. Vím, že holky potřebují ke svému životu jak kosmetiku, tak i hromadu oblečení. Já, jakožto z pohledu mladého puberťáckého kluka, to vidím trochu jinak. My, kluci, moc oblečení nepotřebujeme, ale něco nosit musíme. Je rozumné si koupit z 20 000 korun oblečení, než kosmetiku, i když bych polovinu peněz dal na mnohem praktičtější věci. Řada věcí je rozumně vybraná, i když se v holčičím světě nevyznám. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni,sem ráda,že si mi napsal..asi první kluk?:D:) Jinak děkuju moc za názor:) já bych taky na oblečení nedala 20 000 ale tak otázka byla stanová :)

      Vymazat
  2. Máš super TAGy nechtěla bys natáčet videa? :-)

    OdpovědětVymazat