čtvrtek 4. září 2014

ŠKOLA,JAK BUDE FUNGOVAT BLOG,AKTIVITA

ČLÁNEK HLAVNĚ O BLOGU

Ahoj! Po celkem dlouhé době jsem tu zase.Konec prázdnin jsem byla u kamarádek a na blog jsem neměla ani čas.Ale teď už jsem zase tu a těším se zase na psaní,focení a zážitky s Vámi. Dnešní článek bude jenom o blogu jako všeobecně.Doufám,že se Vám aspoň trochu bude líbit,ikdyž vím,že to není nic moc třeba tak zajímavého,ale chci Vám to napsat,abyste věděli,jak to vlastně všechno bude.
____________________________________________________________________

ŠKOLA
Jak jistě každý ví,škola před pár dny začala a na řadu přijde učení a písemky,takže nebude ani moc času na blog.Ale já nejsem ten typ,který se každý den učí na všechny předměty.Takže určitě čekejte další články,bez žádného zpoždění nebo chvilkové pauzy pro školu.Zatím to nevypadá tak hrozně,ikdyž ten první týden je všechno v pohodě,ani se moc neučí a potom další týden BUM! a hned písemky a zkoušení. Každopádně je dobré toho využít a stihnout víc článků na blog,než to všechno začne.

JAK BUDE BLOG FUNGOVAT? 
Jak sem říkala,blog bude uplně stejný jako před školou. Neříkám,že články budou každý den nebo každý druhý den,ale určitě nebudou třeba jednou za měsíc.Za 14 dní jedu do Švýcarska,takže určitě čekejte článek o tom,nějak to zdokumentuju a tím pádem bude hodně fotek.Chtěla bych udělat jak se balím,co si beru s sebou,ale jak se znám,tak se budu balit na poslední chvíli.Pojedeme i cestou do Německa na jednu noc,takže i o výletu tam bych něco napsala a vyfotila. Jinak bych chtěla nafotit outfity do školy,aby tady byl nějaký článek v kategorii Back to School 2014. Určitě se máte na co těšit.

AKTIVITA
Popravdě jsem si chtěla napsat nějaký plán,kdy a jak budou vycházet články,ale nějak sem si to rozmyslela a plán se rozplynul ve vzduchu.Potom sem si ale řekla,že abych to jen tak nezahodila,rozhodla jsem se jinak. Každý týden - pondělí - Vám napíšu takový menší plán toho,co bude daný týden na blogu.Zase nechci psát plán třeba na měsíc hlavně kvůli škole.Člověk neví,jaké budou písemky,co se ještě naskytne.Takže určitě počítejte každé pondělí ráno s týdenním plánem. 

_________________________________________________________________________________

A toto je už konec článku.Snad se Vám to líbilo.Určitě mi napište do komentářů vaše názory. Jinak ještě k tomu,co chystám na konec tohoto týdne. Zítra budu fotit OOTD a vyjde to možná i ten den,ale nejsem si jistá.V sobotu budu dělat TAG a na co ho budu dělat je překvapení. A ano ještě něco! Málem bych zapomněla,ach ten můj mozek. Chtěla bych aby pro TAGY byl určený jeden den a ten den bych ho každý týden vydávala.Přemýšlela jsem buď o sobotě nebo neděli,ale když TAG bude v sobotu,tak udělám takovou "TAGovou sobotu". Snad už sem na nic nezapomněla.Mějte se a při dalším  článku nashle!
_________________________________________________________________________________
Girl Gangg

http://ask.fm/girlgangg
girl-gangg@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat