středa 10. září 2014

LOOM BANDS - NÁRAMKY




LOOM BANDS PO CELÉM SVĚTĚ

Vítejte u mého dalšího článku!
Kdo by neznal Loom Bands?! Světově známé náramky,který má snad každý.Protože je to aktuální téma,rozhodla jsem se,že o tom napíšu článek.
Popravdě se musím přiznat,že umím jenom jeden způsob a to na dvou prstech,jak se plete.Samozřejmě to všechno kupuju u Vietnamců a tam bohužel nemají tu věc na pletení složitějších náramků ( nemůžu si vzpomenout,jak se to jmenuje). Ale konečně jsem si objednala sadu,kde je 3000 gumiček a je to v tom i ten "stroj na pletení".So Happy!!Dneska mi přišla a jsou tam fakt hezký barvy a ještě k tomu i nějaký ozdůbky...na míru spokojená.Určitě sem dám i obrázky všeho.No ale tohle bylo jen tak,aby jste věděly,co já a Loom Bands. Tenhle článek je hlavně pro ty, kdo to moc nezná,nebo chce popř.návody nebo fotky.Užijte si článek a při dalším ahoj!
_____________________________________________________________________________________


"Loom Bands" jsou stručně náramky z gumiček,které se seženou v hračkářství,u Vietnamců,na netu,prostě všude,kam se podíváte.Existuje spousta způsobů,jak si je vyrobit.Potřebujete k tomu akorát pár gumiček,šikovné ruce,háček na dokončení a špachtli na pletení.Všechno je součástí balíčku.
Tyhle náramky se staly úžasem i pro hvězdy jako je např.Miley Cyrus.Dávala fotky i na twitter,jak je plete a musím říct,že těch gumiček teda bylo dost! Dokonce tyto náramky nosí i královský pár Kate a Wiliam a to už je teda co říct.
Díky "stroji na pletení" si lze udělat několik různých variant.Co mě hodně překvapilo,bylo,že se nepletou jenom náramky ale klidně i prstýnky,náhrdelníky a dokonce i oblečení!Ovšem po internetu kolují zprávy,že v gumičkách je rakovinotvorná látka jménem ftaláty. No pravda to asi bude,ale nepochopím,že když to způsobuje rakovinu,proč se to pořád prodává? Trochu nepochopitelné.I přes tyhle informace to nosí většina lidí,takže panika asi není na místě.
Mě osobně pletení strašně moc baví a pletla bych snad pořád. Už se těším,až se naučím víc způsobů,protože mě ten jeden už celkem unavuje.A navíc teď,když mám více barev,bude to rozhodně lepší. 
Jaký na to máte názor vy? Propadly jste vlně bláznovství jménem "Loom Bands"? Myslíte si,že to způsobuje rakovinu? Určitě mi to napiště do komentářů a teď konečně fotky a ještě sem dám nějaké odkazy na návody.
_____________________________________________________________________
Loom Bands-Lesson 1 
Loom Bands-Diamand Bracelet 
Loom Bands-Diamond Ridge Bracelet 
Loom Bands-Květina 
Loom Bands-Prstýnek 
Kanál na Loom Bands 
____________________________________________________________________
Miley Cyrus 

Kate Middleton

Prince William

Návod ( není moje)

Návod ( není moje)


Box,který mi dneska přišel














Moje výroba



Ukončení

Toto + Box jsou moje gumičky

_________________________________________________________________________________
Girl-Gangg

10 komentářů:

  1. Skvělej článek!! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné , těch gumiček mam hafo a těch naramku? :D ani nemluvě radši :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný článok ale ja sa priznávam že nechápem čo na tých náramkoch vidíte ._. proste mi to pripadá ako gumička do vlasov a nosíte to na rukách. Don´t kill me please. Proste je to len môj názor, ak sa to tebe páči, daj si ich aj 100 na ruku, jednoducho je to tvoja vec a ja ti to nemôžem zakazovať :)
    PS: pozývam ťa na giveaway! :) (je na konci článku)
    http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/2014/09/dcera-dymu-kosti-laini-taylerova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor:)
      Tak popravdě mě se to taky moc nelíbilo,ale když to všude vidím,tak sem si to musela udělat taky:D

      Vymazat
    2. přesně taky na tom nic nevidím .Nevyrábím to ale ale nějaké mám které mi dali kamarádky a nosim je .Je to prostě hezký ted jsme v devítce a aspon na ně budu mít nějakou památku jasně je toho víc jako fotky apod ale něco na tom prostě je :) Doufám že to dává smysl :D

      Vymazat
    3. :D tak myslím si,že stejně za pár měsíců po tom neštěkne ani pes :D

      Vymazat
  4. Super :) Téhle šílenosti propadne asi fakt každej :D Já sama je teda nenosím, ale pletu pro děti z rodiny, jejich nadšené výrazy jsou k nezaplacení :)

    http://libertas-denise.blog.cz

    OdpovědětVymazat