pátek 12. září 2014

OOTD - SCHOOL (2)

OUTFIT OF THE DAY TO SCHOOL (2)

Vítám Vás u mého 2. oufitu do školy. Počasí se nám zhoršuje,pořád prší a je čím dál větší zima.Takže jsem do tohoto outfitu zapojila i svoji oblíbenou koženou bundičku.Ikdyž bych si moc ráda vzala sukni,musela jsem si vzít rifle do toho hrozného počasí.Zvolila jsem světle modrou barvu a ohrnula jsem si konec kalhot.Nevím proč,ale teď to dělám u všech riflí,které mám.K tomu jsem si vybrala můj oblíbený celkem lehký svetr nebo spíš tričko,něco mezi tím. Zepředu je to obyčejné bílé triko ale když se podíváte zezadu,nahoře je krásná krajka a ještě s mašličkou.Strašně se mi to líbí a ta mašlička je prostě tak roztomilá!Boty jsou něco mezi balerína a teniskama v černé barvě.Patří mezi moje oblíbené,protože se hodí jak k sukni tak i k riflým nebo kraťasům.Jako účes,jestli se to dá tak nazvat,jsem si udělala můj oblíbený klasický a jednoduchý cop. Náušnice mám zase pro jednou jiný než pecky a to "stříbrný" srdce. Doufám hlavně,že se zase objeví slunko,abych si užila ještě sukní a co nejdřív udělala další outfit. Tohle bylo ke článku asi všechno.Snad se Vám můj outfit bude líbit a budu ráda,když zanecháte i ten komentář.
PS: Zítra je sobota,takže očekávejte TAG!
_____________________________________________________________________________________
Bunda-Orsay?-499,-
Triko/svetr-Promod-359,-
Kalhoty-FF (Tesco)-299,-
Boty-New Yorker-259,-?
Náušnice-???-???















 ____________________________________________________________________________________
Girl Gangg

2 komentáře:

  1. Mám stejné ťapky, ale červené :-) celkem dobře se v nich chodí a to mám většinou problém chodit v botech, které nejsou zrovna tenisky.

    OdpovědětVymazat