středa 17. září 2014

MINI HAUL

MINI HAUL-COSMETICS

Ahoj! Po trochu delší době je tu další článek a dneska to bude HAUL!Znáte to,člověk si prostě myslí,že nemá nic a tak musí jít do obchodu a nakoupit si tam,co se mu zalíbí.A to je přesně můj případ. Musela sem si udělat radost a tak jsem zašla do jedný drogérky u nás a nakoupila úspěšně.Co sem si vlastně nakoupila? No v první řadě jsem si chtěla koupit nějakou jemnou rtěnku,protože těch mám opravdu málo.Bohužel sem nenašla žádnou,která by se mi zamlouvala.Buď byla moc tmavá,moc růžová nebo zase moc světlá.Ale neztrácela jsem naději a kašlala na rtěnku a šla hledat další věci.První věc,kterou jsem si hodila do košíku byly stíny "Color Tattoo" od Maybelline ve zlatém odstínu.Tyhle stíny jsem viděla u hodně youtuberek a strašně moc jsem si je chtěla koupit,jenom sem nevěděla,kde se seženou a jestli se seženou vůbec u nás ( logika já vím). Když sem na ně natrefila,byla jsem naprosto happy a bez rozmýšlení jsem si jedny vybrala.Dál tu mám další stíny  a to od značky Gabriella Salvete celkem v podobném odstínu jak Color Tatto.Já si nekupuju žádné barevné,protože se myslím,že na můj věk to je trochu moc.Takže zase něco do hněda až béžova.No a poslední věc,co jsem si koupila je můj nejoblíbenější balzám od značky Miss Sporty jménem Dr Balm. Já je naprosto miluju,mám skoro všechny,akorát mě chybí ten poslední,který si stejně nejspíš zítra půjdu koupit.Jinak jsem chtěla ještě napsat,že zítra sem dám článek,co si beru do Švýcarska a outfit do Švýcarska na cestu a v pátek jsem dám normální OOTD to school.Užijte si článek a brzy nashle.
___________________________________________________________________________________

Dr Balm-49Kč-Miss Sporty-Glam Kiss 02


Gabriella Salvete-79Kč-odstín 03


Color Tatto-169Kč-Maybelline- Eteral Gold 05


(Můj obrázek se nahrál bohužel moc malý tak aspoň toto)



___________________________________________________________________________________
Girl Gangg

2 komentáře:

  1. Fajn mini nákupy. :)
    Já jsem nikdy netoužila po těhle balzámech od Miss Sporty, nevím, protstě mě tenhle trend nějak přešel a doma mám opravdu milion dalšíc balzámů, takže se od nich teď musím nějakou dobu držet zpátky. :D
    Stíny od Gabrielly chci už dlouho vyzkoušet, ale je mi prostě líto dát za monostín 80 korun. Jsem skrblík, já vím, ale tak třeba se konečně brzy dočkám nějaké té slevičky. :D
    A přesně v tomhle dostínu mám své color tattoo také. Jsou suprové, dlouho vydrží, krásně kryjí, jsou prostě božské! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Musím říct,že tyhle balzámy doporučuju,protože podle mě dlouho vydrží a ty barvy jsou krásný :3 :D A chápu...taky to tak mám :D
      I tyhle stíny doporučuju :D zkoušela jsem je teda jenom jednou,ale jsou super:) tak uvidíme dál
      Tak doufám,že podle toho co si napsala to taky tak bude i u mě :33 stačila ta konzistence a wow :)) odstín sem si zamilovala a vypadají že budou opravdu boží! Určitě si plánuju koupit další :D:D

      Vymazat