sobota 6. září 2014

TAG - SONGS

TAG ABOUT SONGS

Ahoj!
Dneska je sobota a jak jsem psala v minulém článku,soboty budou TAGové. Dlouho jsem přemýšlela,jaký TAG udělám.Projížděla jsem internet,ale všude byly dost známé TAGy a já chtěla něco neobyvklého.Konečně jsem narazila na super TAG jménem SONG TAG. Je to vlastně 30 vět podle kterých budu dávat songy. Doufám,že sem Vám tento TAG bude líbit,určitě zanechte komentář,jestli máte něco společného nebo jestli jste ho pro Váš blog udělali taky.A jelikož je tento TAG opravdu dlouhý,tak jdeme rovnou na to!
_____________________________________________________________________________________

1. Písnička s barvou názvu
 Michael Jackson-Black or White 
 Když sem si toto přečetla,okamžitě mě napadl tento song.Prostě King of pop,takže snad ani není co dodat. 

2. Písnička v cizím jazyce
Indila-Dernière Danse 
Nechtěla jsem dát něco v angličtině,protože to je většina písniček a tak jsem zvolila tuto ve francouzštině. Tenhle song je teď strašně známý a i mě se moc líbí a navíc..ta francouzština!

3. Písnička,která ti připomíná léto
Calvin Harris-Summer
Písnička,která i v názvu má "léto". Když byli prázdniny,pustila jsem si Očko a skoro vždycky tam hrál Calvin s touto písničkou.Když si ji pustím,vždycky mě připomene zážitky z léta.

4. Písnička,která ti připomíná někoho,na koho bys nejradši zapomněla
Rihanna-What Now
Tuhle písničku jsem si pouštěla snad pořád dokola když jsem byla ve špatném období.Vždycky mi ho připomene a tak si jí teď radši ani moc nepouštím.

5. Písnička,která se musí pouštět nahlas
Miley Cyrus-Wrecking Ball
Moje srdcovka.Miley je moje nejoblíbenější zpěvačka a Wrecking Ball bych si mohla pouštět pořád. Když nikdo není doma,zapnu na Youtube tenhle song a dám nejsilnější volume,zavřu oči a poslouchám,jak úžasně zpívá.Jako kdybych v tom cítila tu bolest.

6. Písnička,která tě nutí k tanci
Jason Derulo-Wiggle
Vrť se! Úplně luxusní song,při kterým se prostě netancovat nedá a ten videoklip..páni.

7. Písnička k řízení auta
Justin Bieber-Boyfriend
Já sice auto nemám,ani nemám řidičák,ale když už jedu se sestřenkou někam autem,vždycky si pustíme Boyfrienda a zpíváme.Tohle je vlastně jediná písnička,která se jí od Justina líbí,tak asi proto.

8. Písnička o drogách nebo alkoholu
Miley Cyrus-We can't stop
Drogy,alkohol,kouření,zábava,žádný pravidla,twerkování=We cant stop. Pro mě její 2. nejlepší písnička.

9. Písnička,která tě rozveselí
Pharrell Williams-Happy
Because I am Happy! Písnička,která vykouzlí úsměv snad každému z nás.

10. Písnička,která tě rozesmutní
Raign-Don't let me go
Tak u této písničky se snad vždycky rozpláču.Možná je to tím,že zrovna hrála,když Stefan ( Upíří deníky) zemřel,protože pohled jak umírá byl hrozný a já brečela ještě když to skončilo.

11. Písnička,která tě nikdy neomrzí
PSY-Gangam Style
Vzpomínám si na tu dobu,kdy tahle písnička byla všude a všichni tancovali ten "taneček". Ikdyž to jsou už 2 roky,co tato písnička vznikla,tak si s kamarádkama někdy zatancujeme a pořád nás to baví.

12. Písnička,která ti připomíná teen období.
Hannah Montana-Life's what you make it
Kdo by neznal starou dobrou Hannu Montanu. Přiznám se,že ikdyž mi je 14,často shlédnu ten seriál a i její písničky mám v mobile!

13. Jedna z tvých oblíbených songů z osmdesátek
Queen-We will rock you
Popravdě jsem dost přemýšlela,protože jsem měla pocit,že žádnou neznám. Ale potom sem si hned vzpomněla na tuhle populární kapelu a tenhle song je prostě boží.

14. Písnička,kterou chceš zahrát na svatbě
Justin Bieber-Nothing like us
Další moje srdcovka.Ten text úplně žeru.Kdo ji nezná tak ať si jí na 100% pustí!

15. Písnička,která je cover od jiného umělce
Ariana Grande-Problem cover Jessica Sanchez
Miluju tenhle song,mohla bych si ho pouštět pořád dokola.Když jsem narazila na tuto úžasnou,skvělou holky,která vážně skvěle zpívá,byla jsem fakt šťastná.Podle mě nejlepší cover.

16. Jedna z tvých oblíbených klasických písniček
Klasiku vůbec neposlouchám,takže nic.

17. Písnička,kterou by jsi ráda zazpívala jako duet na karaoke
A Great Big World ft Christina Aguilera-Say Something
Krásná,pomalá,skvělá písnička. Nikdy jsem neměla moc ráda pomalý písničky,ale díky této si je začínám zamilovávat.

18. Písnička z roku,kdy jsem se narodila
Aqua-Barbie Girl
Nic mě bohužel nenapadlo a tak jsem jela na Google a vyhledala tenhle song.Má být z roku 2000 ale na Youtube je klip z 2010 tak nevím,ale nic mě prostě nenapadá.

19. Písnička,která má pro tebe hodně významů
Birdy-Skinny love
Tahle písnička mě připomíná jak lásku tak i smutek.Další z mých oblíbených pomalých songů.

20. Písnička,která tě posune dopředu
Demi Lovato-Let it go
Demi,moje oblíbená zpěvačka.Tohle se jí vážně povedlo a ikdyž to je cover,moc se mi to líbí.

21. Oblíbená písnička se jménem v názvu
Marpo-Emma feat Hard Target
Ikdyž vůbec českou muziku neposlouchám a ani jsem jí moc nikdy neposlouchala,tenhle song jsem si okamžitě zamilovala.A navíc musíte uznat,že ta holčička je vážně roztomilá.Kdo by nechtěl mít takového tátu?

22. Písnička,která tě nutí přemýšlet o životě
James Arthur-Impossible
Díky němu je vlastně známá.Já jsem si vždycky myslela,že je to jeho písnička a když jsem zjistila,že není byla jsem v šoku. Skvělý song.

23. Písnička,kterou by si měl každý poslechnout
Christina Perry-Human
V tomto případě je hlavně text důležitý. Zpívá tam o tom,že by tolik věcí udělala ale je jenom člověk. Větu "I can do it,but i am only human" zbožňuju,protože je pravdivá a tolik lidí chce po někom věci,ikdyž to ani nezvládne,protože je právě jenom člověk.

24. Písnička kapely,u které by sis přála,aby byli pořád spolu
5 second of summer-Amnesia 
Nejlepší kapela forever! Amnesia a videoklip k ní se jim vážně povedl. 

25. Písnička od umělce,který už nežije
Whitney Houston-I have nothing 
Popravdě..kdo by neznal legendu Whitney Houston? Nejvíc jí sice proslavila písnička I will always love you,kterou zpívají opravdový zpěváci,ale já mám od ní nejradši I have nothing a hlavně ten konec!

26. Písnička,která tě nutí se zamilovat
Taylor Swift-Love story 
Taylor jako zpěvačku ani moc nemusím a moc jí neposlouchám,ale když sem slyšela tohle..páni.Ten videoklip je tak strašně krásný...ty šaty,ten kluk a hlavně text jak pro zamilované.

27. Písnička,která ti láme srdce
Selena Gomez-Love will remember
Je to hlavně o Jeleně.Když sem viděla pár live vystoupení Seleny s touto písničkou,většinou brečela.Je mi z toho hned smutně.Proto jsem ráda,že Jelena je zpátky.Ale taky nezáleží jenom na tom.Často v tom vidím i sebe.

28. Písnička od umělce,jehož hlas miluješ
Justin Bieber-PYD
Jak jinak než Justin Bieber,že? Jeho hlas miluju ze všech nejvíc a tady ten hlas je vážně boží ( jako všude..haha).

29. Písnička,která ti připomíná dětství
High School Musical 3-High School Musical
Tak chtěla jsem sem dát Hannu Montanu,ale když jsem jí k něčemu podobnému dávala,tak jsem sem dala High School Musical,protože tohle bylo celé moje dětství.

30. Písnička,která ti připomíná tebe
Cher Loyd-Sirens
Závěrečná tečka na konec!
_____________________________________________________________________________________
Girl Gangg

4 komentáře:

  1. Dlouhý,ale je to super číst.Můžu si z toho vzít spoustu nápadu na písniček a na hodně by jsme se shodli :) na hodně! Moc pěkný článek a opravdu TAG,o kterém jsem ještě neslyšela.Líbí se mi,že nejsi jedna z těch,které vemou první TAG co vidí,ale že si vyhledají speciální,který nikdo moc nemá .. a tenhle TAG je super.

    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc!:)) Můj účel byl právě najít nějaký TAG co každý nemá a naštěstí se podařilo:)

    OdpovědětVymazat