sobota 27. září 2014

TAG-LOVE AUTUMN

PODZIMNÍ TAG

Sobota je tu a já přicházím myslím,že se třetím TAGem na tamto blogu.Jelikož začal před 4 dny podzim,tak jsem se rozhodla udělat tento TAG na toto téma.Ani nevím proč,ale psát TAGy mě strašně moc baví a vždycky se těším na další sobotu a to hlavně kvůli tomu TAGu.Protože jsem minulý týden byla ve Švýcarsku,tím pádem TAG nevyšel,kdyby někdo nevěděl proč.A když už jsme u toho Švýcarska tak zítra bude HAUL co jsem si tam nakoupila a potom jednotlivé dny,protože kdybych Vám to měla psát do jednoho článku,tak by byla mega dlouhý a nikdo by to nečetl.Ale konec kecání o tom co bude a jdeme rovnou na TAG.Doufám,že se Vám bude líbit.Určitě napiště do komentářů,jakou odpověď byste napsaly stejně popř. můžete udělat tento TAG i na vašem blogu.Příjemný sobotní den!

_______________________________________________________________________

1. Oblíbená podzimní rtěnka/produkt na rty
 Tak to vím hned na 100%.Je to balzám na rty od Miss Sporty a jestli jste četly minulé články,víte,že já je prostě miluju.Tento balzám je nejtmavší z edice v odstínu 05.K podzimu se tato barva hodí a určitě doporučuji.


2. Oblíbený podzimní lak na nehty
Teď si nehty moc nelakuji,protože je mám v horším stavu než normálně.Jinak si je lakuji jenom černým lakem a žádným jiným.Nevím proč,ale já tuhle barvu na nehtech naprosto žeru.Kdybych měla říct jakou barvu na podzim tak asi vyberu lak od Maybelline ColoRama v odstínu tmavší žluté.

3. Oblíbený podzimní nápoj ze StarBucku 
Bohužel do StarBucku nechodím,jelikož nebydlím v Praze nebo tam,kde to je.Takže říct oblíbený nápoj je celkem složité.Když jsem ale byla teď ve Švýcarsku dala jsem si Karamelový Frapuccino.Poprvý jsem měla StarBucks v Anglii a tam jsem si dala toto a potom vanilkové.Vanilkové mně osobně moc nechutná a tak jsem si ve Švýcarsku dala karamelový.Jedno z nejlepších pití na světě!A ta šlehačka a toping...mňam.


4. Oblíbená svíčka
Já jsem veliký fanda svíček!Sbírám je a můžu říct,že jich mám celkem dost a proto bylo těžký vybrat jednu oblíbenou.Nakonec jsem vybrala oranžovou svíčku,celkem vysokou s vůní pomeranče.Krásně voní a už se těším,až si jí zapálím což bude asi brzo.

5. Oblíbený podzimní šátek nebo doplněk
Já šátky absolutně nenosím.Nevím proč,ale nikdy jsem je snad nenosila.Maximálně v zimě šálu,ale jinak opravdu nic.Takže jsem si vybrala doplněk a to můj nejvíc nejkrásnější batůžek na světě.Určitě znáte tenhle typ,který je teď hodně populární.Já mám doma tento a potom ještě jeden z New Yorkeru a oba jsem si hned oblíbila.Strašně moc chci další a další,ikdyž to někomu přijde asi divný,že mám 2 a chci další,tak mě se tak moc líbí,že je nosím všude a ke všemu.

6. Oblíbená paletka na podzimní líčení
Tak já se moc nemaluji stínama a když už tam jenom hnědými nebo béžovými.Ale i tak jsem vybrala jednu z mých oblíbených paletek.Myslím,že zrovna tato se nejvíc hodí na podzim a navíc i ta fialková je celkem podzimní.

7. Oblíbený Halloweenský film
Tohle je pro mě dost těžká otázka,protože já snad ani jeden Halloweenský film neviděla.Asi bych se měla stydět co? Vážně přemýšlím a nic mě nanapadá.Jenom jak sleduji Pretty Little Liars tak tam mají každou sérii Halloweenský speciál tak to jedině.

8. Jakou věc na podzimu miluješ
Podzim pro mě nepatří mezi ty oblíbené roční období.Je to takový mix počasí a to já ráda moc nemám.Buď teplo nebo zima.Ale zase nemůžu říct,že podzim nemám ráda.Na podzimu se mi asi nejvíc líbí to padající listí všude okolo kam se jenom podíváš.Jinak snad asi nic.Možná ještě že je Halloween,ale ten stejně moc neslavím.

______________________________________________________________________________
Girl Gangg

4 komentáře:

  1. Ten balzám vypadá skvěle - barví a není to rtěnka, prostě ten musím mít :) A ta barva od Colorama je úžasná - přesně ta se mi hodí k podzimu.. Po té NYC paletce jsem se koukala už minule, ale furt nevím, jestli si ji koupit.. A máš úžasný baťůžek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aa děkuju moc!:33 rtěnku doporučuju jak už jsem psala,krásně barví:) to stejný i lak je skvělej:)) a tu paletku NYC rozhodně taky doporučuju,já jsem sní zatím naprosto spokojená:) a děkuju za batůžek :3

      Vymazat
  2. Ako by som si len ja dala teraz starbucks :( a horúcu čokoládu :(
    Inak, pekný článok :))
    http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Co se módy týká tak mám radši tmavší barvy na podzim. Vínově červené, nebo červené rtěnky a tak stejně nehty na laky, ale stejně jako u tebe i u mě vede černý. A šátky? Ty miluju, obzvlášť na podzim, je v nich teploučko a vypadají pěkně :))
    Celkově mám podzim moc ráda. Padající listí, barvy, voňavé svíčky oživující můj pokoj ...

    OdpovědětVymazat