neděle 7. září 2014

OOTD - SCHOOL

OUTFIT OF THE DAY TO SCHOOL 

Takže konečně je tu můj slibovaný OOTD do školy! Tento outfit je jeden z mých vážně nejoblíbenějších.Dřív jsem vůbec,ale vůbec nenosila sukně.Protivily se mi a ani se mmi moc nelíbily.Ale postupem času jsem se do nich začala zamilovávat a teď když jdu na nákupy,snad skoro vždy si nějakou koupím. V dnešním oufitu jsem použila normální černou sukni do A,která je teď hodně populární a má jí skoro každý. Aby to nebylo tak nudné,doladila jsem to černo-bílým crop topem,který je taky nyní dost aktuální s potiskem BLABLABLA. Strašně se mi líbil,takže jsem ho musela hned mít. Boty mám klasické taky ve stejné barvě jako sukně či triko,ale s jiným vzorem.Zvolila jsem k tomu černé silonky,aby mi nebyla zima,protože jsem si to zrovna brala,když měly být přeháňky.Taky chytrý co?Doplňky jsou jenom jednoduché náušnice jako perly a samozřejmě batoh značky NIKE.Jinak vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné,protože tak to mám nejradši a uvidíte mě tak většinu mého času.Líčení je jednoduché,nic přeplácaného → BeBe cream,korektor,pudr,řasenka,balzám na rty. Doufám,že se vám tento outfit bude líbit tak jako mě a třeba se necháte inspirovat.A teď konec psaní a tady je OOTD!
____________________________________________________________________________

 Crop Top- Jennifer-159,-
 Sukně-Pimkie-399,-
 Silonky-galanterie-29,-
 Boty-Tally Weijl-399,- ( asi)
 Náušnice-dárek-???
 Batoh-A3sport-1299,-














______________________________________________________________________
Girl-Gangg

12 komentářů:

  1. Ten top je super :))! Sluší ti to :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten crop je úplne geniálny !
    http://worldstyleandme.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a super outfit Eli :3 Já crop topy se sukněmi přímo miluju! xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:3 přesně! Já taky :D nejlepší kombinace:3

      Vymazat
  4. Tak tohle se ti vážně povedlo! :) A strašně ti to v tom sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ideálny top do školy! :D Keď by odomňa učitelia niečo chceli, by som im dala prečítať. :D
    A inak ako celok je outfit supeer, páči sa mi aj vzor na tých topánkach. :)

    OdpovědětVymazat