čtvrtek 14. srpna 2014

GIRL GANGG - CO? PROČ? KDO?

WELCOME ON MY BLOG!

Dneska 15.8.2014 se přihlašuju na blog. 

Kdo vlastně jsem? Proč jsem si blog založila? O čem Blog bude? Bude se to týkat zase jenom mody? Kolik je blogerce? Jak má zájmy? A co vztah k modě?
Miluje modu nebo ji nesnáší? 

Kdo jsem? 

Jmenuju se Eliška.Je mi 14 let. Blogování je pro mě zatím víceméně  nové a tak nevím co očekávat,ale doufám v dobré ohlasy. Bydlím v České Republice a nejsem na to moc hrdá. Moje záliby jsou balet,tanec,hudba,spánek.

Bloguju poprvé? 

Ne. Měla jsem už jako menší ty svoje "blogy" ale asi víte jak to mohlo dopadnout.Trapný články,dementní videa o ničem. Naštěstí jsem to všechno smazala,takže už po tom není vidu ani slechu

Proč jsem si založila blog?

Strašně hodně mých kámošek má blog.Není to tak,že bych jim nějak záviděla,ale pořád o tom mluví,jak je to úžasný apod. Tak sem si řekla "proč to nezkusit?" A teď mě tu máte.

O čem blog hlavně bude?

Nechtěla bych blog zaměřit jenom na modu a kosmetiku.Proč? Za 1. si myslím,že takových blogů už je opravdu moc,takže je to trochu zbytečný dle mého názoru a za 2. nemaluju se až tak moc,abych mohla dělat tutoriály na různé líčení apod. Je mi teprve 14 a já nejsem jedna z těch holek,co už si ve 12 na sebe patlali make-up.  Takže blog bude o všem. Ať už o modě nebo o kosmetice tak i o mém životě,jídlu,názorech a popř. tady budou i videa.

Tohle je zatím všechno co sem Vám chtěla říct.Určitě se těště v brzké době na články.Ještě sem vám hodím  v bližší době Instagram. Na Facebooku zatím nejsem,protože teprve začínám a tak mi to přijde zbytečné.

BLOG: girl-gangg.blogspot.com/cz

2 komentáře:

  1. Nejvíc jsi mě dostala odstavcem "O čem blog hlavně bude?" - je super, že to bereš tak, jak to bereš... nechápu ty slečinky, co se od 12ti malují, nosí push-upky a jsou nejchytřejší na světě. Ve 12ti (to je už 10 let) jsem snad ani nevěděla, jak se používá řasenka a neuměla jsem si udělat ani linky (ty spodní, horní mi moc nejdou ještě teď :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,podle mě je dost trapné se ve 12ti malovat..člověk si má užívat života,hrát si s panenkama,chodit ven a ne sedět hodinu za zrcadlem a zkoušet se namalovat:/ A mám to stejně jako ty :D vzpomínám si na to,když sem byla ještě menší a zkoušela se namalovat s tou Barbie sadou se stínama:D

      Vymazat